De rol van HR bij de bedrijfscontinuïteitsplanning

Tijdens COVID-19 en daarna.

De rol van HR bij de bedrijfscontinuïteitsplanning

Organisaties worden soms overweldigd in tijden van grote onzekerheid. HR-professionals spelen een belangrijke rol bij de beleidsontwikkeling en de communicatie met medewerkers. Daarom is het essentieel dat ze de calamiteitenplannen effectief coördineren, extra veiligheidsmaatregelen nemen en zorgen dat werknemers zich veilig voelen tijdens ingrijpende gebeurtenissen zoals pandemieën, natuurrampen en cyberaanvallen.

Registreer nu en krijg volledige toegang tot alle demo's, whitepapers en webinars van Kronos. Please provide the following additional information to complete your registration. * Verplicht veld
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Meer over dit e-Boek

In dit e-boek, "De rol van HR bij de bedrijfscontinuïteitsplanning: tijdens COVID-19 en daarna", bekijken we hoe technologie op verschillende manieren kan worden ingezet om de bedrijfscontinuïteit te waarborgen:

  • Beheer van interne communicatie
  • Bewustwording van medewerkers en risico's in kaart brengen
  • Een virtuele werkplek inrichten
  • Voorrang geven aan de ondersteuning en het welzijn van medewerkers
  • Vragen stellen en proactief handelen

De plannen en strategieën in dit e-boek bewijzen hun waarde tijdens calamiteiten.

Download het e-boek vandaag nog voor meer informatie over wat u kunt doen om uw mensen en uw organisatie te beschermen.

Recommended Content