Werknemerservaring

Hoe technologie voor beheer van menselijk kapitaal de werknemerservaring kan verbeteren

Werknemerservaring

Vroeger werden bekommernissen betreffende betrokkenheid aangepakt met eenmalige oplossingen of initiatieven die werden ontwikkeld om een bepaald deel van het bedrijf aan te pakken. Die trend is gedurende de voorbije jaren veranderd, werkgevers worden nu uitgedaagd om op een meer holistische manier na te denken over de ervaring die ze hun werknemers bieden.

Registreer nu en krijg volledige toegang tot alle demo's, whitepapers en webinars van Kronos. Please provide the following additional information to complete your registration. * Verplicht veld
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Meer informatie hier white paper

Onze verwachtingen als consumenten beïnvloeden tegenwoordig onze verwachtingen als werknemers. Als we een negatieve ervaring hebben als klant, zijn we minder geneigd om onze tijd en ons geld opnieuw aan die producten of diensten te spenderen. Als we echter een positieve ervaring hebben, blijven we trouw aan die organisatie. Daarom is het tijd om uw werknemers als klanten te gaan beschouwen.

In deze whitepaper wordt besproken hoe u technologie kunt gebruiken om een ervaring te bieden die de keuzes van uw werknemers gedurende hun volledige loopbaan zal beïnvloeden.