De antwoorden die u nodig hebt, op het moment dat u ze nodig hebt.

De ondersteuningsdiensten van Kronos geven u de antwoorden en hulp die u nodig hebt en vormen een aanvulling op uw bestaande hulpmiddelen. Zo kunt u de waarde van uw Kronos-systeem voortdurend verder vergroten. Voor elk terrein van uw organisatie zijn ondersteuningsdiensten beschikbaar om optimale software- en hardwareproductiviteit en topprestaties te behalen voor betere bedrijfsresultaten.

Actieve uren

Maandag t/m vrijdag:
8.00 – 17.00 uur lokale tijd, met uitzondering van Kronos-feestdagen, met toegang tot technisch ondersteuningspersoneel van Kronos.

Kronos Workforce Ready-ondersteuning is eenvoudig

1. Meld u aan bij de Kronos Gebruikersgemeenschap op customer.kronos.com
2. Zoek uw oplossing met SuperSearch
3. Ontvang technische ondersteuning via eCase 

Of bel +1 800 394 4357 voor standaard ondersteuning van uw bestaande Kronos Workforce Ready®-softwaretoepassing(en).

Educatieve diensten van Workforce Ready

Breng een bezoek aan My Learning, een online portaal met demonstraties, praktijksimulaties en job-aids waarmee u optimaal kunt profiteren van uw investering in Workforce Ready. MyLearning is direct toegankelijk via de Workforce Ready-interface en helpt werknemers snel en consequent op weg met Workforce Ready. Gebruik het portaal om nieuwe werknemers bekend te maken met het bedrijf, werknemers te helpen bij de overgang naar een managementfunctie, op de hoogte te blijven van productverbeteringen enzovoort.