Vragen over uw Kronos-oplossing? Dankzij de Kronos-ondersteuningsdiensten geniet u de klok rond van software- en hardware-ondersteuning, en dit zowel online als telefonisch. De brede waaier aan ondersteuningsopties levert uw team een ondersteuning op maat en garandeert een foutloze werking van uw software.
Bekijk de Kronos Support Offerings-matrix voor details over elk ondersteuningsniveau, waaronder de PLUS Support, die zeven dagen per week proactieve en preventieve ondersteuning biedt door een senior specialist en een volledige tracering en beheer van problemen. Bovendien biedt onze Kronos Gebruikersgemeenschap online hulpmiddelen, waarmee u eenvoudig toegang hebt tot documentatie, service-updates en technisch advies. Verder is er ons forum waarop u op elk moment van de dag kunt communiceren met collega's, een case kunt openen ...
Kies het ondersteuningsniveau dat past bij uw organisatie en profiteer van bekroonde ondersteuning die is ontwikkeld om het maximum uit uw Kronos-investering te halen.