Bij Kronos staat de ervaring van de gebruiker centraal. Zeker, onze oplossingen zijn simpel en intuïtief in het gebruik. Ze leveren de waarde die u verwacht en de innovatieve technologie die nodig is om van uw werknemers uw belangrijkste troef te maken. Maar als u tevreden bent over Kronos betekent dit dat we onze belofte nakomen om de ervaring te bieden die u verwacht van een marktleider.
De feedback van onze klanten is gedurende het gehele proces van groot belang bij de ontwikkeling van de producten en diensten van Kronos. Via enquêtes, verzoeken tot productverbetering, beoordelingen en fora doen we ons best te vragen, te luisteren en verbeteringen door te voeren. Uw feedback heeft al tot belangrijke verbeteringen geleid — van verbeterde gebruikersinterfaces tot betere analysefuncties die een grondiger inzicht geven in het personeelsbestand. Wij horen graag wat uw wensen zijn.
De gebruikerservaring verbeterd met geavanceerde HTML5 Core-technologie voor onderlinge compatibiliteit tussen apparaten
Een intuïtieve nieuwe interface gemaakt met belangrijke verbeteringen in de productschermen
Efficiëntere overwerkprognoses en krachtige roosterregels ontwikkeld voor betere bestrijding van oververmoeidheid
Rapportfuncties verfijnd voor een grondiger, praktischer inzicht in de personeelsgegevens
Nieuwe Genies en programma's voor werknemersbetrokkenheid beschikbaar gesteld
De Lean-implementatiemethodiek Paragon™ geïntroduceerd, zodat u sneller aan de slag kunt met live software
Updates voor KnowledgePass™ geïmplementeerd, waaronder een intuïtieve gebruikersinterface en een betere zoekfunctie
Graag horen we uw suggesties, vragen en alles wat u verder op uw hart hebt. Hebt u een mooi verhaal te vertellen over het succes van uw organisatie met Kronos? We zouden het fijn vinden als u dit wilt delen via ons Kronos Spotlight-klantenprogramma.
Contact maken met Kronos klanten, partners en product experts om direct online hulp, training en delen ideeën op te doen!