Dennis CameronAls Vice President of Customer Support helpt Dennis Cameron klanten de waarde van Kronos HR-oplossingen te maximaliseren door hen de ervaring te bieden die ze verwachten. Hij helpt de 30.000 klanten van Kronos wereldwijd hun investering in Kronos te beschermen en de bedrijfsprestaties te verbeteren met uitgebreide diensten op het gebied van technische ondersteuning en klantenondersteuning. Onder zijn leiding is Kronos onderscheiden voor het leveren van een bekroonde klantenondersteuning die proactief inspeelt op de behoeften van klanten overal ter wereld.

Cameron kwam bijna 20 jaar geleden in dienst bij Kronos na verschillende technische functies en managementfuncties te hebben bekleed bij een reeks technologiebedrijven in New England in de Verenigde Staten Hij kwam binnen bij Kronos als technicus bij de klantendienst en is sindsdien geleidelijk in rang opgeklommen binnen de organisatie, waar hij tot nu toe actief was in verschillende managementfuncties.

Cameron heeft een bachelordiploma elektrotechniek van Northeastern University.

Keer terug naar het overzicht van leiders.