ULTRECHT,

De Dansk Supermarked Group, de grootste distributeur van Denemarken met bijna 47000 medewerkers en 1400 winkels in heel Europa, heeft gekozen voor Kronos Workforce Central. Deze oplossing, die zal worden ingezet in de Kronos Cloud, biedt de groep een innovatieve oplossing voor een volledig geautomatiseerd personeelsbestand binnen de hele organisatie.

Nieuwsfeiten

  • De Dansk Supermarked Group exploiteert twee grote winkelketens in Denemarken: Føtex supermarkten en Bilka hypermarkten. Dit nieuwe SaaS-contract (Software as a Service) zal de organisatie in staat stellen om de bestaande on-premise oplossing - momenteel het beheer van 25000 medewerkers in Bilka en Føtex winkels - te migreren naar de Kronos Cloud.
  • De Kronos Cloud zal Dansk Supermarked in staat stellen een aanzienlijk rendement op zijn investering in deze technologie te bereiken, omdat de supermarkt groep grotere operationele efficiëntie verkrijgen zonder te investeren in meer kapitaal of middelen. Door het vervangen van het huidge systeem zal Dansk tijdregistratie en personeelsplanning over verschillende locaties uniform gaan beheren, met als doel een de controle van de arbeidskosten te standaardiseren en de productiviteit evenals de medewerkersbetrokkenheid te verhogen.
  • In de nabije toekomst zal Dansk zich richten op het optimaliseren van de winkels door de invoering van nieuwe functies, zoals de voorspelling van de personeelsbehoeften (Forecast), employee zelf-service mogelijkheden en mobiele oplossingen; om zowel werknemers als werkgevers gebruik te laten maken van een breed scala aan innovatieve toepassingen dat hen in staat zal stellen talentvolle medewerkers aan te trekken, te betrekken en te behouden.

Ondersteunende citaten

  • Alan Jensen, CIO, Dansk Supermarked Group
    "We hebben gezocht naar een vervangende oplossing voor personeelsbeheer en we kozen voor Kronos omdat het bedrijf ons de juiste combinatie aan ervaring en kennis bood wat betreft onze sector, de retail, diensten en Cloud; en omdat het voldeed aan al onze behoeften. Door deze moderne oplossing zullen we geld besparen, maar wat nog belangrijker is, de oplossing biedt de mogelijkheid om mee te groeien op basis van op onze behoeften, die afhankelijk zijn van onze activiteiten. Dit maakte Kronos de ideale provider voor ons Dansk."
  • Ralf Lommel, General Manager, Kronos Continental Europe
    "Een sterke medewerkers betrokkenheid om te zorgen voor een hoog niveau van klanttevredenheid is essentieel voor professionals, zoals Dansk, die opereren in de retail sector. We zijn verheugd om hen een krachtige oplossing te bieden die niet alleen zal leiden tot een betere controle van de loonkosten, maar ook tot het verbeteren van de betrokkenheid van medewerkers met toepassingen zoals mobiele opties en zelf-service mogelijkheden."

Links en nuttige informatie

Over Kronos

Kronos is marktleider in cloudgebaseerde oplossingen voor workforce management. Tienduizenden bedrijven verspreid over 100 landen - waarvan meer dan de helft deel uit maakt van de Fortune 1000® - gebruiken de software van Kronos om de arbeidskosten te beheren, het risico op non-conformiteit te beperken en de productiviteit te verhogen. Voor meer informatie over de oplossingen van Kronos voor tijdregistratie, afwezigheidsbeheer, plannen, toegangscontrole en werkanalyse, maar ook voor sectorspecifieke HR-analysetools op maat, bezoek: www.kronosglobal.nl. Kronos: Workforce Innovation That Works™

©2016 Kronos Incorporated. Alle rechten voorbehouden. Kronos, Workforce Ready en Workforce Innovation That Works en het Kronos logo zijn gedeponeerde merken van Kronos Incorporated of aanverwante bedrijven. Alle overige merken zijn bezit van hun respectievelijke eigenaars.