De cultuur van Kronos is gebaseerd op de betrokkenheid van onze medewerkers, die ons helpen om uw belang voorop te stellen — en u de ervaring te geven die u van ons verwacht.Customer first

Klanten verwachten van ons dat we eenvoudige, betrouwbare personeelsoplossingen leveren die hun dag stroomlijnen. Dat we net zoveel waarde hechten aan hun bedrijfsresultaten als aan die van onszelf. En dat we echt inzicht hebben in hun behoeften en de behoeften van hun sector. Ook verwachten ze dat we hen helpen slimme beslissingen te nemen, hen koppelen aan Kronos-deskundigen en aan elkaar en hen de mogelijkheid geven te profiteren van een breed scala aan selfservicemogelijkheden. Als een personeelsbestand oplossingen leider in technologie kunt u rekenen op ons altijd aan onze klanten op de eerste plaats - en altijd aan de ervaring die je verwacht te leveren.

Graag horen we uw suggesties, vragen en alles wat u verder op uw hart hebt. Hebt u een mooi verhaal te vertellen over het succes van uw organisatie met Kronos? We zouden het fijn vinden als u dit wilt delen via ons Kronos Spotlight-klantenprogramma.

 

Hier vindt u een paar manieren waarop we onze klanten op de eerste plaats zetten:

  • Customer Success

    Bouw aan een uitstekend personeelsbestand met Kronos als uw copiloot, die u helpt de route naar succes te plannen via een proactief, persoonlijk en beproefd partnerschap.
    Meer informatie
  • Kronos Community

    Deze verbindt klanten, partners en werknemers van Kronos met elkaar en geeft toegang tot een breed scala aan mogelijkheden voor ondersteuning, cursussen en het delen van informatie online
  • Klankbordgroepen voor klanten

    Hiermee kunnen leden een bijdrage leveren aan de toekomst van Kronos-producten en -diensten
  • Kronos Paragon™

    Dit is onze implementatiemethodiek waarmee het gebruik van oplossingen kan worden vereenvoudigd, met een ongekende time to value (TtV) als resultaat
  • KronosWorks™

    Dit is ons jaarlijkse klantenevenement waar onze klanten en toekomstige potentiële klanten bijeenkomen om samen te werken en te leren hoe ze het maximum kunnen halen uit hun Kronos-oplossingen
    Meer informatie
  • Professionele diensten

    Deze bieden klanten de mogelijkheid de waarde van hun oplossing te vergroten via adviesdiensten en educatieve diensten
    Meer informatie